Personal branding
STAAN KLANTEN VOOR JOUW EXPERTISE IN DE RIJ OF RENNEN ZE VOOR JE WEG?
Jouw merk
Stap 1. Om jezelf, je product of dienst succesvol in de markt zetten, begint het met een zelfanalyse. Wat zijn je kwaliteiten, drijfveren, vaardigheden en successen? Wat is je identiteit en imago? Wat is je bagage als het gaat om opleiding, ervaring en kennis? De uitkomst hiervan vormt het fundament voor je positionering als sterk merk op de arbeidsmarkt.
Jouw klant
Stap 2. Onderzoek de behoeften en thema’s die er spelen op jouw vakgebied. Welke vraag is er vanuit de markt? Welke klanten kun jij goed helpen? Maak jij met jouw ‘why’ verschil bij je klant en is jouw merk helder? Waar bevindt jouw klant zich? Door een heldere focus en scherpe profilering weten klanten waarom ze jou moeten hebben en niet je concurrent.
Jouw verhaal
Stap 3. Zichtbaar zijn en blijven vereist een slim en doordacht marketingplan. Via welke online en offline kanalen trek jij klanten aan met jouw natuurlijke verhaal? Hoe visualiseer je jouw merk op aantrekkelijke wijze? Hoe zet je ambassadeurs marketing in? Je onderscheidend presenteren mét een aansprekend verhaal is essentieel om resultaat te boeken.
Briljante verhalen
DE MENS ACHTER HET CV
“Storytelling in je loopbaan? Wat is dat dan precies?” Een vragende blik van goede vriendin Myra. “Je bent de regisseur van je eigen loopbaanverhaal”, zeg ik enthousiast en vertel haar meer over Briljante Verhalen.
Gratis oriëntatiegesprek
“NA ONS GESPREK KREEG IK EEN SOORT BOOST.”
Werkplezier en energie krijgen van je werk is zó fijn. Ik heb een enorme drive om dit jou ook te gunnen. Daarom ben je van harte welkom voor een gratis oriëntatiegesprek.